.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری :
استاندار برای مسئولی حکم صادر کند که تجربه مدیریت انتخابات را داشته باشد
شمال نیوز: امام جمعه موقت ساری گفت: استاندار مازندران و وزیر کشور باید بدانند برای مسئولی حکم صادر کنند که چندین‌ سال یا در دوره‌های قبلی تجربه مدیریت انتخابات را داشته باشد.

شمال نیوز: استاندار مازندران برای مسئولی حکم صادر کند که تجربه مدیریت انتخابات را داشته باشد.خبرگزاری فارس: مدیریت برگزاری انتخابات امسال در مازندران نیازمند تجربه است

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان مازندران در مصلای جمعه ساری، اظهار داشت: توطئه‌های استکباری همواره در دوران پس از انقلاب با رهبری‌های مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.

وی نعمت ولی‌فقیه را یکی از بزرگترین افتخارات ایران اسلامی دانست و بیان کرد: اگر مقام معظم رهبری برجام را مدیریت نمی‌کرد معلوم نبود چه اتفاقی بر سر ملت و کشور می‌افتاد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، از این نامه به عنوان پاسخی کوبنده برای دشمنان نظام یاد کرد و افزود: دشمنان با ایجاد حوادث متعدد قصد داشتند جنایاتی نظیر 11 سپتامبر و ترور در فرانسه را به گردن مسلمین بیندازند که با این نامه، نقشه‌های آن برملا شد.

وی با بیان اینکه بیش از 20 هزار نفر از استان مازندران در اربعین به کربلا رفتن و در راهپیمایی شرکت کردند و موکب زدند، تصریح کرد: آقای پوتین رئیس جمهوری مقتدر و مغرور است اما در مقابل رهبر ملت ایران با تواضع نشست.

امام جمعه موقت ساری به انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: استان مازندران استانی ولایتمدار بوده اما در کنار آن سیاسی هم است.

قاسمی با بیان اینکه اگر مسئولان برگزاری انتخابات آینده بی‌تجربه باشند مردم آنها را قبول نمی‌کنند، اظهار کرد: استاندار مازندران و وزیر کشور باید بدانند برای مسئولی حکم صادر کنند که چندین‌ سال یا در دوره‌های قبلی تجربه مدیریت انتخابات را داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه مسئول برگزاری انتخابات آینده باید کاربلد و با تجربه باشد، گفت: مسئولان برای انتخابات جاری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نباید ریسک کنند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدی 20 آذر 1394
سلام اگر منظور ایشان نیرو ارزشی آقای حسین زادگان فرماندار ساری است خوب بود قبل از ایراد خطبه حداقل رزومه ایشان را مطالعه واظهار نظر
میکرد. اگر غیر ایشان است شفاف اظهار نظر نماید.تا بتوان سخنان ایشان و عملکرد استاندار را مورد ارزیابی قرار داد.
ااکبری 21 آذر 1394
آقا شما دلواپس انتخابات نباشید.مگر قبلی ها مادر زاد بلد بوددند.دلواپس فقر مردم وتبعیض باشید
نا شناس 21 آذر 1394
باتشکر از امام جمعه محترم عالی بود ۰ستاد جوانان دکتر شجاعی ۶۰۰ دستگاه سیدالشهدا
ساروی 21 آذر 1394
اقای قاسمی اقای حسین نزاد فرماندار اسبق خوبه انتخاب بشه قبلا امتحانشو خوب پس داد
ماهم دلواپسیم 22 آذر 1394
پس چطور در دوره دولت قبل تموم جوانان بی تجربه رو آوردند گفتند ایرادی ندارد اشتباه کردند یواش یواش تجربه کسب میکنند شاید در آینده بشن مدیر ، اون موقع همه به به چه چه میکردند بعضی ها درد مشکلات شهر و مردم را ندارند ، درد دوستانی را دارند که الان پستی ندارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.